برگزاری برنامه های اوقات فراغت در میناب با بالاترین کیفیت

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در میناب با بالاترین کیفیت
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1394

برگزاری برنامه های اوقات فراغت در میناب با بالاترین کیفیت

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب  گفت:برنامه های اوقات فراغت درشهرستان با بالاترین کیفیت برگزارشود.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب  ،محمد ریاضی در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان میناب که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد گفت:رسالت انجام برنامه ریزی طرح  اوقات فراغت بر عهده ما مسئولین می باشد و افزود ساماندهی جوانان که طیف گسترده ایی از جامعه را در بر می گیرند باید در سطوح مختلف  برنامه ریزی انجام پذیرد.

وی در ادامه عدم و جود برنامه منسجم شهرستانی و موازی کاری دستگاه های اجرای در راستای اوقات فراغت  را از مهمترین مشکلات در حال حاضر  برشمرد و اظهار کرد: دستگاه‌های  اجرای مختلف  که در راستای  امور جوانان برنامه¬‌های مختلف داشته و فعالیت می¬‌کنند در سال جاری با برگزاری جلسات و تنظیم  برنامه های  اصولی در امور جوان ،ان شا الله دیگر شاهد موازی کار ی  نباشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب بیان کرد: برگزاری کلاس های دوره های آموزشی در سطح شهرستان باید با هماهنگی استان و اداره ورزش و جوانان و فرمانداری ویژه انجام  پذیرد.

وی  گفت: برنامه ریزی اوقات فراغت جوانان باید بگونه ای باشد  که  همه جوانان ائم از دانش  آموزان ،دانشحویان ، فارغ التحصیلان را در برگیرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز بر لزوم استفاده از توانمندی‌های  جوانان در عرصه توسعه و پیشرفت کشور تاکید کردند و خاطرنشان کرد: باید جوانان را به خوبی باور  کنیم و زمینه حضور جوانان در جامعه بیش از پیش فراهم کنیم .

وی گفت: حمایت از سازمانهای مردم نهاد و سمن های فعال شهرستان می تواند در ارائه رهکارهای مناسب در بحث جذب جوانان موثر قرار گیرد.

مجتبی عامری  موقعیت شهرستان میناب  را بسیار مهم دانست و افزود برگزاری کلاسهای اموزشی در ساماندهی اوقات فراغت جوانان می تواند این شهرستان  را در مقابل بسیاری از آسیبهای اجتماعی، فرهنگی  بیمه کند. وی  برنامه ریزی  برای اوقات فراغت را بسیار مهم دانست و یادآور شد: ساماندهی امور جوانان  و  غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.  

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب در این جلسه گفت:برای کسانی که متفکرانه به مسائل اجتماعی امروز توجه می کنند و نقش ویژه جوانان در امر توسعه فرهنگی و پیشرفت های علمی و صنعتی کاملا روشن و مبرهن است گروه های جوانان در قالب سازمانهای مردم نهاد باید ثبت و تشویق شوند تا در انجام فعالیتهای داوطلبانه و خیر خواهانه به رفع برخی دغدغه های جامعه و توسعه مشارکتهای جوانان بپردازند .  

جعفر متقی در ادامه به برنامهای هفته جوان و جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در شهرستان میناب اشاره نمود و اظهار داشت: شهرستان میناب  با دارا بودن بهترین پتانسیل و استعداد در جوانان این شهرستان می تواند  با مدیریت اداره ورزش و جوانان و دیگر دستگاههای ذیربط در اجرای این برنامه ها گام های خوبی برداشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.